I have a confession to make.

Ni flesta har nog hört det på omvägar men för er som inte vet och för att göra det klart..
För ca en månad sen frågade Jennifer och Doug mig om jag ville förlänga mitt år här. Halvår upp till ett år, eller hur länge jag nu skulle vilja stanna.
Efter övervägande och disskussioner med Staffan ser det nu ut som att jag kommer stanna i ytterligare ett halvår och alltså komma hem i september nästa år istället för mars.
Allt är inte 100 % klart än, och det återstår att kolla upp lite saker först.. som mitt visum, försäkringar m.m.. Kommer ge besked ett tag efter att Staffan varit här eftersom direkt efteråt kommer jag nog bara längta hem till honom!
Blir det så, kommer jag nog försöka komma hem och hälsa på en vecka också så jag får en glimt av underbara Sverige:)

För er som känner att detta är information ni hade velat få personligen - Förlåt! Ni är helt enkelt för många och det skulle bli för dyrt..
Älskar er alla och saknar er otroligt mycket i många lägen. Men detta är en upplevelse jag bara inte vill gå miste om:)

Kommentarer
Postat av: Rosanna

Jag förstår dig, men hade helst velat höra detta från dig. Skype är ju gratis! Tyckte du kunde kosta på dig att berätta det för mig.

2009-07-10 @ 08:25:21
URL: http://nosis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0