I-landsproblem

I brist på annat att skriva om ska jag nu mina vänner ta och berätta för er hur ofta jag dushar nu för tiden.
Eftersom jag ligger vid poolen 24-timmar och dygnet känns det som (9-18 varje dag) så känns det helt enkelt meningslöst att duscha varje dag efter att man kommit hem, även om man minst sagt är i stort behov av det! Man ska ju ändå dit nästa dag igen och mixa svett och klor i hud och hår!
Dessutom blir det inte av att jag tränar så mycket heller eftersom hela dagen går till poolen, så då blir det inte någon dusch där heller.. Förra veckan duschade jag två ynka gånger (!) Ja jag vet det var ganska äckligt... När jag till sist tog mig en dusch i slutet av veckan, början på helgen sa Jennifer: Åh, vad fin du är! Varpå jag svarade: A, jag har duschat och borstat håret idag..

Idag fick jag i alla fall till en träning! Det kändes bra att för omväxlings skull svettas ordentligt och faktiskt ta en dusch efteråt.

Ja.. då vet ni det.. och snart är det helg:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0