Och så äntligen var det fredag!

Vet inte exakt vad som står på agendan för ikväll mer än att vi tänkte välkomna en ny tjej som kommer idag och kommer bo ca 10 min ifrån mig. Vi varvar nya svenskar hela tiden!:)
Förhoppningsvis kommer Carolina från Long Island hit och stannar över helgen också! Hon är ett riktigt energiknippe den där tjejen!

Nu ska jag snart åka iväg med barnen till poolen för deras Swimteam. De har både Swim-lesson och Swimteam, vad skillnaden är har jag ingen aning om..
Hur som helst börjar den kl 11 sen åker vi hem och äter lunch och därefter ska vi åka till en strand!! Jippi! Vad jag har saknat stranden. Visserligen är det en konstgjort strand och alltså inget hav heller, men hey jag är glad för det lilla:)


Kommentarer
Postat av: Rosanna

Har ganska mycket denna veckan...Tisdag eller söndag får det i så fall bli. Puss!

2009-07-12 @ 15:56:35
URL: http://nosis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0