Söndagkväll

Fredag
Såg till en början ut att bli ganska seg. Hade ingenstans att gå, ingen fantasi och taskig inställning. Men så fick jag ett sms av en kille jag lärt känna här om vi ville hänga med dem ut, så Jag, Emelie, Ann och Jonna hakade på till Cornerstone som ligger här i närheten och vilken kväll det blev! Verkligen lyckad. Blev både hämtade och lämnade hemma hos mig och så blev vi bjudna på dricka hela kvällen så vi la inte ut en cent! Det kommer jag sakna när jag kommer tillbaka till Sverige.. Tråkigt att behöva handla sina egna drinkar.
Nåväl. Mot kvällens slut börjar vi bli riktigt as-kalas allihopa och när låter "when love takes over" med Kelly Rowland kommer drar jag med mig Jonna ut på dansgolvet för att dansa. Men i trappan på vägenner till dansgolvet snubblar Jonna och trillar i trappan och landar raklång över trappan. Hör från dj-båset i mikrofonen.
"oh nice ass (klänningen hade åkt upp och hamnat ovanför rumpan) and sexy black thongs you got there! You just made all the guys night. But don´t you worry, nobody saw it... exept from EVERYONE"
Stackars Jonna det var väl lite väl elakt av honom att dra ännu mer uppmärksamhet åt henne. Hur som helst.. När hon ställer sig upp blöser hon som fan från hakan.. Hon hade fått ett riktigt djupt hack så hon och Ann tog taxi till närmaste sjukhus och det slutade med att hon fick sy 6 stygn! Usch.. högklackat + alkohol + trappa = Ingen bra kombination!


Emelie och jag med några konstiga glasögon vi lyckades få tag på..


.. de fick åka med hem. Bakisglada

Lördag
Sov vi länge innan vi vid 1 tiden åkte till Garden State Plaza (mallet). Köpte ett par asfina skor och lite smycken.

Alla har väl ett par sånna här nu, men jag tycker bara de är såå snygga så jag hakade också på trenden.

Direkt efter Garden State åkte jag till min efterlängtade Filippa som precis var hemkommen från Sverige. Hon hade med sig en present till mig:


MUMMA!!!!!!!!!!!!

Ännu en gång såg kvällen ut att bli ganska seg. Hade först planerat att gå ut med Filippa men pga av bakfylla och jetlag orkade Filippa inte gå ut och därmed blev även jag opepp.
Bestämmer mig ändå för att ta mig in och möta upp Maria och Angelica i stan. Och tur var väl det för jag hade en himla rolig kväll alltså. Blev bjudna till en fest av en svensk kille hos hans två svenska kompisars ASSKYSSTA lägenhet på Manhattan så vi blev ett stor svenskt gäng. Hade även mött upp Alexandra (Lundgren för er som vet) som var här i NY och hälsade på (bor egentligen i Baltimore) tillsammans med Isabelle som var här och hälsade på Alex.


Vi åkte limo till festen:) Från vänster: Alle, Isabelle, Maria, Angelica och Jag


Förfest



Har en massa bilder från gårdagen, men nu cp:ar internet sig som vanligt, så jag lägger upp dem imrogon istället.

Söndag
Legat och myst under solen hela dagen i en park utmed havet i Queens. Härligt, härligt!


Kommentarer
Postat av: Angelica

hallå där, hur är läget idag? jag snor lite bilder till min blogg från dej nu, hoppas det går fint :) pusspuss

2009-07-27 @ 05:24:31
URL: http://angelicamagito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0