Tack mamma för dina roliga kommentarer! De höjer mitt humör som inget annat!:)

Igår blev vi ju upphämtade i stan för att följa med ut och åka båt. Vi var som 4 små flickor på julafton! Det var huuuuur mysigt som helst och jag har saknat havet sååå mycket, så det var helt underbart faktiskt!!


Issa, Carolina och Caroline






Manhattan:)


Issa och Caroline hoppade över på andra båten för att prova på Wakeboarding.. Imponerande!

Idag har jag legat vid poolen som vanligt, och sen såg jag fram emot en bachelorette-final ikväll, men icke! Får vänta tills nästa vecka.. Är så löjligt inne i detdära nu!


Det här ni, är en ovanlig syn! Peter och Lexi vid poolen idag efter att en annan pojke puttat i Peter i poolen. Tyckte det var så fint att Lexi tar hand om lillbrossan!

Nu ska jag ladda upp för ytterligare en dag vid poolen.
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad het du är gumman:) Men va du för feg för att prova på wakeboard eller??! =)

2009-07-21 @ 13:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0