Inne-sittar-dag

Imorse när jag vaknade så stålade solen på himlen! Vilken härlig dag det skulle bli!!! Fick ett långt och härligt samtal med Rosanna över Skype och sen skulle jag ge mig iväg och träna för att sedan dra vidare till Filippa för att glassa lite vid poolen.. Eftermiddagen skulle jag tillbringa på tu man hand med Lexi eftersom Peter är på fotbollsträning på onsdagar.. Jag hade alla förutsättningarna för en underbar dag!
Efter nästan en timmes samtal med Rosanna tar jag ett glädjeskutt (faktiskt, jag gjorde det på riktigt) för att gå upp och äta frukost. Vad ser jag? MOLN
Var fan kom alla dem ifrån!?
Är det ens möjligt att på en ynka timme kan en klarblå himmel förvandlas till en grå himmel fullproppad av moln?! Jaa, det är det!

Där gick mina planer i kras, men tur att det ändå är onsdag. Det är de skönaste dagarna för då är jag nästan helt ledig eftersom Jennifer är hemma! Nu regnar det och det blev en riktig inne-sittar-dag idag. Kanske det också kan vara att se fram emot ibland, för det är faktiskt rätt skönt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0