Kungen e död!

Popkungen alltså!!
Runt 14.30 tiden - New York tid, dog Michael Jackson av en heartattack och vid 19.00 nådde nyheterna New Jersey. Jag satt och åt middag med familjen och plöstigt får Doug ett meddelande där det står att Michael Jackson har dött. "Michael Jackson is dead" sa han... bara sådär.
Hela kvällen/natten har alla radio kanaler spelat hans låtar som en hyllning och fans har ringt in och gråtit. Jag tog ett glas vin som hyllning till Marias 21-års dag (Grattis honey!!) men ölen kan jag väl skänka till Jackson..
Det är en historisk dag och världen har nog fått sig en smärre chock.. Det är sånt här folk reagerar på, folk hajar till på och får dem att sörja. Inte naturkatastofer, svält, trafficking och barnarbete.. Nej, Michael Jacksons död är värre.

Kommentarer
Postat av: Maria Sjöbergh

You got a point there!

Kram Maria

2009-06-26 @ 11:32:24
Postat av: Anonym

Man hör om katastrofer, svält med mera hela tiden. Folk är "mätta" på nyheter som det och slutar helt enkelt att bry sig....

2009-06-26 @ 14:32:30
Postat av: Michelle

tragiskt!...

Längesen man pratade med dig =) hoppas allt är bra.

Om du undrar så är det Michelle Kleist =)

2009-06-26 @ 14:37:29
URL: http://michellabella.blogg.se/
Postat av: Lill-Erica Sjöbergh

Aa visst är det hemskt..Tragiskt när jag fick höra det inatt (i sverige)

R.I.P<333

Ha det bra!=)

2009-06-26 @ 15:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0