Midsommarregn, precis som de ska va

Här fortsätter det bara att ösa ner. Det har regnat i veckor i sträck nu, inte bara regnat, öst ner! Folk har översvämning så mycket det regnat alltså.. Det blir nog en ganska svensk midsommar i alla fall - regning!
Men jag är inte bitter!
Vi ska nämligen på en scandinavisk midsommarfest på Manhattan där Adam Tensta kommer uppträda och det kommer bli sååå kul! Så jävla kul med alla svenska event som ordnas här, men svenska drinkar, svensk crowd och framför allt - svensk musik!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag saknar sig! JAg fick tårar i ögonen när jag läste ditt förra inlägg!! Vill prata med dig! PUSS!!

2009-06-19 @ 11:50:15
URL: http://parpavift.blogg.se/
Postat av: marianne



Hej Erica !

Vi har firat midsommar i Mosebölle och här började ösregnet precis när vi satt oss vid bordet och skulle äta.Som tur var klarnade det upp senare. Det blev dock inte det traditionella midsommarbadet i fjorden runt midnatt det var för kallt t.o.m. för Bobbo,fast Victor var sugen på det.

Det är kul att följa dig på bloggen,kul att höra att du förstår oss "gamla mammor" det är jättejobbigt när ens barn kivar så att "hårtestarna"

nästan ryker.Jag tycker att det är så kul att du trivs.Nu kommer snart Nosse o Jocke hem och det längtar jag efter.

Du får ha det fortsatt bra

Kramar

Marinne

2009-06-21 @ 17:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0