Uppdate

Igår efter jobbet stack Jag, Carro och Filippa iväg för att spela tennis! Så jäkla roligt är det, trots att vi inte är så himla bra (än)! Efteråt åkte vi hem till mig för att kolla på filmen Ghost som sändes på TV. En riktig klassiker och såå bra!!
Dagen idag började på gymmet. Blev pilates-träning idag för hela slanten och jag agerade personlig tränare för Maria. Hoppas hon har en rejäl jäkla träningsverk imorgon;)
Efter jobbet ska vi åka till Garden State Mall och shoppa loss på veckans lön och därefter gå på bio. Passar utmärkt eftersom det har regnat hela dagen och det lär det göra resten av dagen också..
Ser riktigt fram emot en lugn och mysig kväll som en liten uppvärmning inför morgondagens festligheter!


SKÅL

Kommentarer
Postat av: maria

Hmm, när är den bilden ifrån? Jag ser ju lite lagom full ut, haha!

2009-06-05 @ 19:47:12
URL: http://enlindbergare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0