I brist på annat - Lista från maria

1. Hur gammal är du om fem år? 25
2. Vem var den sista du träffade? Lexi
3. Hur lång är du? 164
4. Vilken var den senaste film du sett? Ghost
5. Vem ringde du senast? Maria
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "in Sweden we say 'to hold the thumbs' to get luck. Im holding my thumbs for you:)
7. Vad är dagens planer? Väntar på att Jennifer ska komma hem med barnen så jag ska väl jobba i ca. 2 timmar. Sen blir det Wipeout hos Filippa ikväll. Nothing to exiting..
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms utan tvekan.. Prata telefon är jobbigt..
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? 9:e februari vinkade vi av varandra på Köpenhamns flygplats :(
11. Vilken ögonfärg har du? Blå
12. När vaknade du idag? 9.42
13. Har du någon gång hittat en katt? Det känns som att det skulle kunna ha hänt, men jag kan inte komma på när var och hur isf..
14. Vilken är din favoritplats? Sverige och New York
15. Vilken plats föredrar du minst? I klorna på en jobbig kille som inte vill ge upp..
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? jag hoppas jag är framgångsrik (eller klättrandes uppåt) inom den karriär jag förhoppningsvis kommit på att jag vill syssla med. Vill inte tänka för mycket på framtiden
17. Vad skrämde dig som barn? Mörkret.. det är fortfarande skrämande!
18. Vem fick dig att skratta senast? Peter, när han kallade sin snopp för "pi-pi lobster". Det gör han alltid, men det är lika roligt varje gång! 
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja, tyvärr. Hade varit coolt att äga ett par.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Trosor
22. Hur många kuddar har du i sängen? 2
23. Hur många landskap har du bott i? 2. Eller nja.. 1 och ett halvt.. Bodde ju knappt hos mamma i småland!
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Jajemän
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor
26. Är du social? Ja det vill jag väl påstå att jag är.
27. Vilken är din favoritglass? cookie dough
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Flytta till New York
29. Tycker du om kinamat? ÅH. Om jag gör! (Det betyder JA!)
30. Tycker du om kaffe? Nej
31. Vad dricker du till frukost? Mjölk
32. Sover du på någon särskild sida? Det vet jag inte.. jag sover ju.
33. Kan du spela poker? Knappt..
34. Tycker du om att mysa? Bättre än sex i många lägen!
35. Är du en beroendemänniska? Det hoppas jag inte. Låter inte som något positivt att vara..?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Jepp. Min gamla fotbollstränare i Stattena.
37. Vill du ha barn? Ja!
38. Kan du några andra språk än svenska? Ja.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej, men jag har alltid velat.. konstig grej att ha på listan "saker-jag-vil-göra-innan-jag-dör" men..
40. Föredrar du havet eller en pool? Uppväxt med havet för sjutton:)
41. Vad spenderar du helst pengar på? Måste hålla med Maria här; kläder, skor och aktiviteter
42. Äger du dyra smycken? Det är isf de smycken jag fått för själv lägger jag knappt några pengar alls på smycken.
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej!!
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En bit av kladdkakan jag gjorde igår. Den blev inte alls god!
45. Vem är den roligaste människan du känner? P ligger nog högt i topp där alltså..
46. Välj ett ärr på din kropp? Välj själv, jag har fullt av dem!
47. Vad har du för ringsignal? "Ring-ring... ring-ring"
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja..till nästa generation (om de inte redan gått till mössen på vinden)
49. Flirtar du mycket? Ja det gör jag
50. Vart togs din profilbild för din blogg? "Modell för en dag" i Malmö - Turning Torso och den andra är från en förfest hos Rebecca:)
51. Kan du byta olja på bilen? Pass..
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej :)
53. Vilken var den senaste bok du läste? Senaste utlästa boken var Typ trettio. Boken jag läser nu heter The other Boleyn girl.
54. Läser du dagstidningen? Horoskopet och nöjessidorna:)
55. Prenumererar du på någon veckotidning?  Nej
56. Dansar du i bilen? Ja, och mitt knakande säte gör det ännu roligare!
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Pulse 87,7
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Kladdkaks receptet jag fick av pappa igår.
59. När var du i kyrkan senast? På julafton (2008) var jag på nattvaka med pappa och Kristina i Norrköping.
60. Vilka personer utmanar du? Caroline och Filippa!

Kommentarer
Postat av: Filippa

Nr 52.. Ska vi borja rekna parkeringsboter istellet kanske? ;D



60: u-u-utmana mig??? I VAAAAD??



Jalla dig hit kvinna, jag ska bjussa dig pa Swedish Rye bread! ;D

2009-06-11 @ 01:07:13
URL: http://filippanorrthon.blogg.se/
Postat av: Filippa "sexy-lady" Norrthon

Nr 52.. Ska vi borja rekna parkeringsboter istellet kanske? ;D



60: u-u-utmana mig??? I VAAAAD??



Jalla dig hit kvinna, jag ska bjussa dig pa Swedish Rye bread! ;D

2009-06-11 @ 01:09:33
URL: http://filippanorrthon.blogg.se/
Postat av: Sabina

Själv så tycker jag att dessa listor är så tråkiga att svara på! :/ :P

2009-06-11 @ 12:16:08
URL: http://www.bidas.se
Postat av: mamma

25:an - Ett självklart svar från en skonörd som du :))

28:an - Får jag flytta med???

31:an - För en miljon kan du köpa ett gäng egna kor :))

39:an - Åker man ambulans har man oftast ont någonstans o de va inte kul, kan jag säga :(

48:an - Du behöver inte oroa dej för mössen.. för de finns inga sådana i min klädkammare!!!

51:an - Nä va ska man kunna de för när mammas särbo är bilmekaniker! :))

52:an - Nä de e väl bättre att hålla sej till P-böter. Puss..=)



2009-06-11 @ 16:30:50
Postat av: P

Gillar fråga nummer 45 riktigt mycket! Vet inte riktigt varför faktiskt??.. hmmm

2009-06-12 @ 11:45:07
Postat av: Mamma

2009-06-14 @ 11:13:47
Postat av: Mamma

Glömde kemmentera 24:an

18-års-dagen lär du väl aldrig glömma?!! Puss puss.

2009-06-14 @ 11:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0