Drömmarnas värld

Kom just på att jag drömmde om Victor och Rebecca inatt! Drömmde att jag satt på subwayen på Manhattan när jag plötsligt får syn på Victor! Du hade skaffat mohikan-frisyr och själva mohikanen hade du färgat blond. Jag tyckte det var asfult men kunnde inte säga annat än att du passade i din nya frisyr. Jag gick fram och frågade vad fan du gjorde där, chockad och överlycklig! Först kände du inte alls igen mig, men gav mig sen en måttligt inbjudande kram och förklarade lite ointresserat  att du och Rebecca hade börjat plugga i New York och pendlade från Sverige varje dag och så pekade du på Rebecca som också satt där! Hon blev dessto gladare över att se mig och där stod vi och kramades på tunnelbanan någonstans på Manhattan.
Vaknade av att Natta ringde och Victor och Rebecca var tillbaka hemma i Sverige igen lika snabbt som de kom hit... :(

Kommentarer
Postat av: mariamaria

Godmorgon på dig:D Jag ska åka och kolla på våran valp nu! Weiii!

2009-03-15 @ 18:34:05
Postat av: Rosanna

Hahaha!! Vilken härlig dröm! Ja, bok får det bli också! Det är så tomt utan dig! Men trots detta så lyckades jag, Jeanette och Rebecca bli riktigt runda under fötterna! Kan säga som så, att det gick inte rikigt som vi tänkt oss! PUSS Min älskade vän!

2009-03-16 @ 08:12:39
URL: http://nosis.blogg.se/
Postat av: Bobbo

Åh vad kul att du drömde om oss!:-D

2009-03-16 @ 19:33:18
URL: http://labox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0