Jag citerar

Har hunnit med att fånga upp två riktigt roliga citat under min tid här som jag tänkte dela med mig av:

Tyvärr kommer jag inte ihåg om detta var Maria eller om det var Natta men jag tror att det var Maria efter en utekväll:
"Fan, jag har minnesluckor från igårkväll! ..eller jag skulle väl inte vilja säga att jag har minneluckor, jag har bara ett så jävla dåligt minne!"

Det andra är egocentriskt nog från mig själv då vi satt och spelade spel innan vi skulle ut denna helgen. Gick ut på att man skulle välja ett alternativ mellan pest eller kolera. Detta var: Vad skulle du helst göra: 1. Sno pengar från kolekten i kyrkan eller  2. sälja lotter utan vinster till pensionärer?
Alla tog 2 med argumentet att man hellre lurar pensionärer än Gud.
Jag tog 1 med argumentet att "Va fan, det är ju bara lite kul. Gud har väl också varit ung en gång i tiden!"



Förresten, idag sa Jennifer att nu när hon lärt känna mig ser hon mig som en tyst person. "På ett bra sätt alltså"
Det är väl inte alls sån jag är? Eller? Ser ni mig som en tyst och lugn person?
 


Kommentarer
Postat av: Rosanna

Du kan ju köra ditt skrik, då får du henne på andra tankar!

2009-03-25 @ 08:15:09
URL: http://nosis.blogg.se/
Postat av: John

Jag tog oxå 1!

2009-03-25 @ 20:49:48
Postat av: Klemmi Emmi

haha de va jag som sa de om minnesluckr:D

2009-03-26 @ 21:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0