Just another day

Idag hade Jennifer fixat ihop en playdate med Jaden och Rebecca, två kompisar till Peter och Lexi, som har en barnvakt i min ålder från Brasilien. Tanken var väl att jag och barnvakten jag inte ens minns namnet på skulle lära känna varandra.. Kändes så himla uppgjort (vilket det ju faktiskt var) och jag såg inte alls fram emot att bli ihoptvingad med någon. Det kändes ganska stelt under de 2,5 timmarna de var här men hon var verkligen jättesnäll och verkar lätt att umgås med. Men tyvärr ingen jag tror jag skulle kunna bli vän med direkt.. Men man vet ju faktiskt aldrig. Vi bestämmde att vi skulle höras så hon kunde följa med in och festa i stan någon gång.
Får se hur det utvecklar sig..



Är det någon mer än jag som tycker att orden man ska skriva för att kunna kommentera ett inlägg är skitsvåra!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0