Min dag

Blev nästan försenad till att hämta Peter på skolan kl: 14.15 efter att ha varit på Mallet med Maria och John till kvart i 2, vilket är på tok för länge eftersom det tar ca 15-20 min att köra dit. Som tur är tar det 3 min att köra till Peters skola!
Barnen var på bra humör idag och Lexi var till min stora förvåning riktigt glad när jag hämtade upp henne 14.30 på hennes skola! Hon hade nämligen fått en ordentlig utskällning igår efter att ha varit uppkäftig mot mig och inte lyssnat på mig igår.

Hem och ge barnen lite mat innan Mr. Dean kl: 15.00 kom och lämnade av Kevin och hämtade upp Lexi, som tillsammans med Mr. Deans dotter Juliane skulle till något som kallas CCD. Det är en slags kristen skola de måste gå i om de ska konfirmera sig. Fråga mig inte varför de gör det reda vid denna ålders, för de konfirmeras vid 13 års ålder.. Jennifer verkar inte riktigt veta heller.

Vid 15.40 var det dags att skjutsa iväg Peter och Kevin till deras football som de redan varje måndag börjar "värma upp för". Peter brukar säga att "no I don´t wanna run, I have to save it for football" eller till hans kompisar "hey guys we have to warm up for football. It´s on the day after tomorrow!!" Haha!

Vid 18.00 gjorde jag middag åt barnen och vid 18.45 kom Jennifer hem = slut för dagen. 

Har suttit och pysslat lite nu ikväll. Måste ju göra mitt rum lite hemtrevligare, så jag har gjort en tavla med all of you guys som motiv!

 
När jag tittar på alla bilder så kommer jag att tänka på hur jävla roligt jag alltid har med er! Ni är så ruskigt bra vänner och så satans roliga allihopa! Jag inkluderar verkligen er allihopa så sitt inte och tro att jag inte menar just dig!! Ni är så olika och så underbara på ert eget sätt och jag är fan i det så jävla glad att jag har vänner som ni!!
Fan vad jag älskar er!


Lite bilder på Lexi och Peter in action:


Lexi gör wonder-women och Superman dräkter av papper.


Peter med sin färdiga Supermandräkt.


Wonder-women och Superman in action


Jag och Peter spelar Lacrosse och fastän jag är riktigt dålig är det riktigt kul! Han brukar säga: "Erica you should practise once a week with me as your teacher so you could learn to play a little better." Haha, det är så roligt hur barn har så höga tankar om sig själv!


Peter får ett av sina action-hjälte-ryck i hallen. Önskar ni kunde se det för han blir helt inne i sin värld. Ser ut som att han verkligen tror att han slåss/fäktas med någon! (på denna bilden är han inte riktigt lika inne i det som sekunden före)

Kommentarer
Postat av: Rosanna

Såja! Det var bilder jag ville se!! Då blir jag glad! Jag kan inte komma på något just nu som jag vill ha. Men det kommer säkert senare...Se till att vara lite på msn så man kan få prata lite med dig!! Saknar dig! Puss!!

2009-03-26 @ 08:17:29
URL: http://nosis.blogg.se/
Postat av: staffan

Det finns ett ord som beskriver dig Gumman, BÄST=) Jättefin tavla..och gött med lexi, det skulle hon ha, en riktigt utskällning:) Hihihhi

2009-03-26 @ 18:50:29
Postat av: mamma

Blir alltid lika full i skratt varje gång jag kollar din blogg. Den/Du är verkligen underhållande.

Undrar var du fått den "talangen" ifrån? =D

SAKNAR DEJ OCH DINA SKRATT O LUSTIGHETER

2009-03-26 @ 22:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0