Mitt nuvarande hem:

Har vart ute och tagit lite bilder på hus häromkring, precis som jag lovat! Tyvärr kommer jag inte åt att ta på de riktigt, rikgit stora "husen" om man nu vill kalla dessa slott det, för de ligger så långt inne på deras gigantiska tomter bakom träd, buskar och murar och grindar. Jennifer berättade att Mary J Blige bor här i trakterna i just ett sådant hus och president Nixon gjorde det. Hur som helst, här är husen jag körde runder i min bil och snokade på. Hade nog seriöst blivit stoppad av polisen om de sett mig. Man blir stoppad om man uppträder misstänkt på minsta tänkbara sätt här..

   
 
Dessa första 5 är hus från min gata i Upper Saddle River

   
   
 
..och här är hus från ett dyrare/finare område (Saddle River) precis brevid.


detta är mitt hus.


detta är bilen jag kör runder i :)

Mitt rum:
   
  
Vet inte hur man fotar ett rum i en enda bild så ni får det från alla håll och vinklar! Älskar mitt rum. Känns som mitt lilla näste efter en heldag med barnen. och sängen är underbart skön!

Blev en jävla massa bilder detta. Ni får se bilder på barnen en annan dag. Dels för att jag inte har tagit på Lexi än och dels för att jag inte frågat om lov att få lägga ut bilder på barnen än. Dessutom räcker det väl med bilder för idag.?:)
Hoppas ni alla har det bra där hemma! Jag trivs allt mer och mer.
Saknar er ändå! PUSS & KRAM!! 

Kommentarer
Postat av: Rosanna

Ser jättemysigt ut! Puss!

2009-03-04 @ 08:17:15
URL: http://nosis.blogg.se/
Postat av: caroline p

skit vilka hus, ser ju jätte bra ut där du bor!! fan vad avis jag blir, saknar dig

2009-03-04 @ 09:20:36
Postat av: Bobbo

Jävlar vilka hus!:) Din lyxlirare där. Ett mysigt rum ser du ut att ha också! Kul att du trivs bättre nu, men det gör inget om du får en svacka och åker hem:)

2009-03-04 @ 15:13:39
URL: http://labox.blogg.se/
Postat av: KARROO!

Måste sno lite av bobbo...din lille javla lyxlirare ;)! Själv kör man runder med en bil som man måste be till gudarna att den ens ska starta haha! Du ser ut att ha det jättebra iallafall:D! Pusss

2009-03-07 @ 14:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0