Take 3!

Ja nu fick jag ju äntligen min utekväll i NYC! Hade fixat leg och allt men tror ni att jag behövde använda det? Nej givetvis inte..
Hade faktiskt riktigt roligt trots att vi var i Brooklyn (Natta bor där). Hade lite förfest hemma hos Natta tillsammans med hennes roomie och hans vän och sen åkte vi till en bar. Gick sedan vidare till ett dansställe som visade sig vara en gay-bar. Det var typ bara lesbiska tjejer där men det fattade ju inte jag förrän Natta berättade det för mig idag.. Jag tänkte att fan vad skyssta och vänskapliga alla är här! Idag sa Natta att för helvete Erica de ville ju ha med dig hem fattar du väl!! Haha.. nej det fattade inte naiva jag! Men det var kul ialla fall!

En ny sorts bajs har förresten uppenbarat sig här i de förenta staterna. Har ätit så jävla mycket mög sen jag kom hit så min avföring har varit väldigt hård och uppdelad i små bollar. Jag kallar det för kanintolle-bajs och har kommit fram till att det är slöseri på tid och energi, för det tar en jävla tid!
Dessutom lyckades jag nog med min första touchdown idag. Vill i alla fall tro det för det var en jävla laddning!
(Hoppas att Gustav och Sandra kommer ta del av denna informationen, annars kan väl ni andra vara så snälla och skicka det vidare till dem?)

Nu är jag klar.

Kommentarer
Postat av: Staffan

Haha, Kan verkligen tänka mig hur du är förvånade över hur trevliga alla är på baren:D Söta du!...Kanintolle låter jobbigt dock:(

2009-03-02 @ 15:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0