This weekend:

Idag är all snö borta och det råder riktigt vårväder i luften! Trodde därmed att detta skulle bli en toppen dag med tanke på födelsedagsfesten Natta skulle ta med mig på som jag såg så mycket fram emot. Min nya klänning skulle jag kunna ha på mig också, utan att frysa. Ack så fel jag hade. Måste lära mig att Nattas planer inte alltid är att lita på.. sitter nu kluven om vad jag ska hitta på ikväll.
Ska nog sticka iväg till mallet här i närheten.. vägrar sitta inne en dag som denna i världens mesta stad.. det hade ju varit komiskt!
Tack för alla kommentarer jag får av er! Är jättekul att få så mycket respons:)

Saknar er! Hoppas ni har en bra helg:)

Kommentarer
Postat av: Caroline P

Hahaha, tyckte du att det var ngt nytt att man inte alltid kan lita på natta? haha :P! Hälsa henne så mkt från mig! Hälsa att hon ska ta hand om dig annars jävlar!!

Saknar dig!

Puss

2009-03-07 @ 21:09:29
Postat av: Rosanna

Så härligt att höra din röst igår! Så man märkte att du inte alls förändrats! Rapar en fortfarande i örat! Det är härligt de! Vi ska sätta ihop ett litet paket och skicka till dig! PUSS PUSS!!

2009-03-08 @ 13:25:05
URL: http://nosis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0