Lördag

Igår var jag, Carro, Maria och Issa ute och åt på Friday´s! Inte behövde vi någon alkohol för att ha roligt! Gud vad vi skrattade åt allt och ingenting!
Också fick flickorna gå lös på kameran:


Carro the bat


Skönheten och
odjuret


Issas 16 år-och-emo-pose

Efter Friday´s stack vi och hyrde film och åkte hem till mig och bakade negerbollar som jag har varit sugen på hela veckan! Tänk att det aldirg är så gott som man hela tiden gått och hoppats på..

Ikväll ska jag in till stan med Filippa och Emma. Vi ska försöka komma på den årliga au pair-kryssningen som går runt manhattan vilket kan bli problematiskt eftersom ingen av oss har biljett. Fick tipset från Cultural Care att komma dit och hoppas att tre st inte dyker upp (vilket chansen är ganska stor att någon inte gör) så blir de tre platser lediga så kommer vi på! Önska oss lycka till!
Detta är informtion som inte Emma vet om än, och eftersom vi ska vara där ganksa tidigt, så RING mig så fort du kan:)
Ni MÅSTE rapportera till mig om hur melodifestivalen går!!

P.s Rebecca, på min dator ser bloggen ut som den gjort innan - bra!:) D.s

Kommentarer
Postat av: Emma

Riing mig jag far inte tag i dig!!!

2009-05-16 @ 20:22:18
Postat av: Rebecca

Hm, hur ska jag förklara mig. Jo, jag har alltså ändrat färginställningarna på MIN skärm, dvs, din blogg ser konstig ut på MIN skärm. Och nu undrar jag om jag har ställt in min skärm fel eftersom din blogg ser konstig ut. När jag gjorde din bloggdesign så hade jag de gamla inställningarna och därför såg din blogg okej ut för mig. Men nu när inställningarna är rätt inställda så ser den konstig ut. T.ex. vilken färg tycker du att bakgrunden är? När jag gjorde den med mina gamla inställningar såg den lila ut men nu är den svart. Har den varit det för dig hela tiden? Inte för att det är en jätte big deal, men jag stör mig som fan, datorn är helt knäpp...

2009-05-17 @ 16:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0