Today is a good day

Bortsett från att jag varit exhausted hela dagen och hållit på att somna flera gånger om så fort jag satt mig ner, har det varit en riktigt bra dag. Idag sa nämligen Lexi I love you till mig för första gången!:) Och pussarna fortsatte så det var ingen impulsgrej igår! Gud vad jag märkt hur framförallt Lexis beteende och uppförande helt och hållet bestämmer ugångsläget för hurvida dagen blir bra eller dålig för mig..
Klockan är nu 21.00 och jag ligger redo för sängen! Ska kolla ett par Sex and the City avsnitt från boxen som kära Maria så snällt lånat mig, sen ska jag soooova!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Maria Sjöbergh

Hej på dig!Det verkar som om du börjar få nytta av all din erfarenhet som barnvakt hos oss!!haha!

Vad härligt och höra om Lexi. Försod att det varit riktigt jobbigt.

Kram på dig!

Maria

2009-05-06 @ 11:46:40
Postat av: Rebecca

Vad mysigt att läsa att Lexi börjar tycka om dig så mycket!:-)

2009-05-06 @ 15:51:34
Postat av: Rebecca

Hejsan Erica pika! Jag fick en stund över (eller egentligen inte, men jag har så många tråkiga måsten att det är lätt att hitta på nåt roligare som man "måste" göra...) och då tänkte jag fixa till bloggen, men så kan jag inte hitta den bilden jag började på för länge sedan någonstans - puts väck! Jag blir tokig. Men något blir det i alla fall, men inte så som det var tänkt från början. Jag testar lite!

2009-05-06 @ 21:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0