Jag har blivit bestulen!

Det var as-kalas-kul igår!! Massa, massa svenskar (mest tjejer) och lite amerikaner men med svensk musik hela kvällen och gratis kopparbegs cider.. Åtminstonde 2 glas! Blir rätt mycket gratis dricka för oss blonda svenska tjejer ändå, så de var inga problem.. haha, kände att jag fick till lite skryt där. Amerikanerna var väl i paradiset med ett hav fullt av blondiner och snygga tjejer. Måste säga att FAN vad svenska tjejer är snygga. Verkligen!
Ett stort minus på kvällen dock!! Nån jävel har mage att sno min goodiebag fårn Björn Borg som jag så snyggt lämnat vid bordet där jag satt! Fy fan! Hade fått de finaste trosorna också! Alla andra fick tråkiga boxer medans jag fick ett par snygga string! Åh, vilket jävla sätt alltså, jag kan störa mig på det fortfarande!
Ska försöka att inte vara bitter!
Jag är btw en urusel fotograf!! Jag fick med mig typ 4 foton med mig hem och alla var på mig och Carolina.. FYRA foto! Det är ju skamligt, skärpning på mig.
Här är 3 iaf av dem:





Jag verkar vara på pose humör.

Ikväll ska jag på bio med Caroline. Vi ska nog se Obsessed tror jag. Hört om den/har den kommit till Sverige än? En thriller med Beyonce i alla fall. Det är typ det jag vet, men det ska ha fått bra kritik.. I´ll let you guys know om den är sevärd!


Kommentarer
Postat av: Emma

Meen vilken fn klännign Erica!!!!

2009-05-03 @ 16:12:39
Postat av: Mamma

Vad tråkigt att du blev bestulen. Men så e de ju tyvärr överallt numera.



Saknar dej.

2009-05-03 @ 22:19:46
Postat av: Rosanna

Hej gumman! Vad trakigt med goodiebagen! Du verkar verkligen ha kommit in i USA-livet nu! Vad roligt! Saknar dig! puss

2009-05-04 @ 06:13:03
URL: http://parpavift.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0