We live for the weekends

Hej Hej!
På bra humör idag av tre olika anledningar:
Igår när Jennifer och Lexi kom hem från Lexi´s hip-hop gav de mig en liten "present". Det var ett presentkort hos en manikyr-salong här i närheten så att jag kan gå och få mina naglar fixade. "Thats for everything you´ve done here and with the kids and we are so glad that you are here! Thank you so much!"
Tack själv!!:) Jag blev skitglad!!

Igår var jag och Jersey-girlsen ute här i NJ på en sån där lagom-fest-kväll på en bar här i the suburbs. Började kvällen med lite förfest med vin och spel hemma hos mig.






Erica-posen

Ikväll skulle jag egentligen ha jobbat, men fick ledigt på grund av ändrade planer. Inget mig emot att hela familjen åkte till Long Island för att träffa släktingarna idag.. Nu ligger jag här på soffan, ensam och slappar i huset och laddar upp för en utekväll i New York på tumanhand med Carolina! Ska blir såå kul!

Kommentarer
Postat av: Rosanna

Ja, jag tror jag kan ringa. Men det beror lite på om vi har internet på nästa ställe. Har nämligen fixat skype )vilket du också borde göra! Det är gratis då. Det är lätt att fixa!! Men annars ringer jag hem till dig, inga problem. Hör av mig om hur det ser ut!! Puss

2009-05-31 @ 06:04:39
URL: http://parpavift.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0