And then comes friday!

Helg!

Ikväll blir det restaurangbesök i Ridgewood av 8 svenska blondiner. Var vi ska käka har vi inte riktigt bestämt än, men det finns så många mysiga restauranger i Ridgewood så det ska nog inte bli några problem. Därefter bär det av till Cornerstone, club/bar i Hillsdale. Ska bli riktigt kul att gå ut med några av de nya tjejerna! Cred till Anna också som tar sig ut hit till Jersey för at festa med oss när hon bor mitt i stan!

Imorgon ska jag, Filippa och Carro på avskedsfest/middag för Ida och Madde. Ska också bli rikigt kul och hoppas på att träffa lite gamla ansikten jag inte sett på länge. Gärna nya ansikten också.. hoppas på att mötas upp med Anna och Astrid senare på kvällen!:)

På söndag ska jag möta upp familjen i stan (efter at ha sovit hos Anna) och käka lunch innan vi går vidare till MAMMA MIA som de bjuder mig på som en tidig fördelsedagspresent!:D Hör hört så goda ord om musikalen så jag är superexcited!

Bra helg det här ser det ut som! Hoppas alla ni där hemma också får en härlig helg!:)
Kram på er!


Kommentarer
Postat av: anna

mycket ''Anna'' i det här inlägget. GILLAR VI!

2009-10-04 @ 23:20:47
URL: http://annastrindberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0