Festligheter

Gissa vem som går och vinner ett par splitter nya skidor på en klubb i Jersey i fredes. Jo, ingen mindre än JAG!:D Haha! De slängde ut en massa t-shirtar och kepsar och alla var helt galna för att få tag på en. Inte förrän han tog fram skidorna blev även vi galna. Killen som skulle lotta ut dem pekar då på mig som får gå upp och hämta dem! WOHO!!


Stolt skidägare. Tyvärr får jag köpa bindningar och boots själv men det är lungan!:)

Före hade varit och käkat på en kinarestaurang i Ridgewood. Lite Emelies avskedsmiddag eftersom hon åker hem på onsdag:( Men det var trevligt!



I lördes åkte jag in till Anna redan på dagen.. väl där hände det inte så mycket eftersom hon fortfarande jobbade men det var skönt att komma från Jersey eftersom jag suttit hemma och degat halva veckan.
På kvällen blev det fest som vanligt. Provade Kiss+Fly denna gången och jag hade sjukt kul! Tyckte det var ett riktigt bra ställe. Före det hade vi varit och käkat på Coffe Shop. Trevligt trevligt!




Vem har sånna här skyltdockor..?!

Sjukt rolig kväll fram till slutet då flickorna drar med mig på efterfest på Long Island. Hemma hos ingen mindre än Betim.. (gammal klasskompis för er som inte vet)
Tog en jävla tid att ta sig ut dit (Betim körde) så nån efterfest blev det inte. Jag somnade på soffan efter typ 3 sekunder.
Mitt enda krav var dock att bli skjutsad tillbaka hem dagen efter och med det uppfyllt ska jag inte klaga.

Ännu en lyckad helg mina damer och herrar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0