Another weekend passed by..

Har precis läst Carros och Filippas bloggar där de båda precis skrivit om helgen! Klockrent att ni gjorde det tjejer nu slipper jag.

Så här såg min helg ut: www.charmylips.blogg.se och www.filippanorrthon.blogg.se

 

Och så här såg den ut i bilder:

 


Cornerstone med tjejligan. Lotta, jag, Anna, Filippa och Jennifer och Camilla in the back.


Denna mystiska bild fann jag precis... Ni som känner mig hade väl gissat på att jag är kissnödig. Jag hoppas det annars vet jag inte:S


Fick skjuts hem av två snälla pojkar och sparade in lite taxipengar:)
Mamma, oroa dig inte. Det är managern på vår poolklubb..

Lördagen dårå:


Issa och Emelie på Coffe Shop


Danne, Carro, Filippa


Camilla, Anna


Astrid & Martin @ Hudson Terrence


Jag, Ida (min "franska flickvän") och Madde. Kommer sakna er tjejer!


Kommentarer
Postat av: Carl

Jag känner Danne =) Hälsa honom vettja!

2009-10-06 @ 18:51:23
Postat av: Karolina

Haha. Klockren "Erica-bild". Det roliga är att du tror att ingen ser :)!

2009-10-06 @ 19:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0