Glada nyheter!

Boston var huur kul som helst! Tog bussen från Pennstation 9.45 och var framme en timme försenat, 3.00. Efter att ha fått vägbeskrivning gick vi till en gågata med en massa små fina butiker, klädesaffärer och restauranger.


Vilse på Bostons tågcentral.


Lotta och Camilla

Tog oss något att äta.. typ det snabbaste och billigaste vi kunde hitta för att spara pengar men det var väldigt gott! Blev en grekisk sallad med kyckling i för min del för ca $6!
Efter ett par timmar tog vi oss till hotellet som visade sig vara betydligt finare än vad vi väntade oss så vi blev glatt överraskade! Inte blev det sämre när vi såg den fina utsikten:


Daytime


Nighttime

Efteråt blev det fest på hotellet vilket följdes av förfest hos några killar jag fått nummret av.. Hittade nått jävla nummer på internet till nån promoter, men det var nog inte så seriöst som vi hade hoppats på. Men vi hade kul!


Hela tjejligan. Killarna var nog lyckliga..


Beerpong

Efter att ha ursäktat oss så vi kom undan från festen lite tidigare än planerat åkte vi till ett ställe som hette Gipsy. Såg till en början ut att vara rätt dött med visade sig vara hurbra som helst!


På Gipsy


Sarah

På söndagen blev det sightseeing efter att ha vaknat och mått som ett as.









Streetdancing.. eller vad det nu var.. Nått uppträdande i alla fall. I slutet behövde dem lite assistans. De plockade ut 5 tjejer och en kines och en av tjejerna var JAG!:P Vi fick stå på rad och böja oss framåt också kom det en kille och hoppade över oss allihopa med en volt i luften! Snacka om spänst eller.


Sedan gick vi in en en julaffär!! Jättestor FULL med sånt här!:D DÄR stortrivdes jag! Staffan du sitter säkert och skrattar nu!;) Hur länge hade du gissat på att jag var där när du vet att jag kan gå och titta på bara Åhlens julpynt i typ en timme!:P

 

När det blev dags för hemfärd började det bli riktigt kallt.. 6.30 skulle bussen gå men inte förrän 8.00 fick vi hoppa på bussen och komma iväg! Det var lite sugit med helgen har varit riktigt bra i Boston!:)


Kommentarer
Postat av: Rosanna

Ni verkar ha haft riktigt kul! Börjar det bli kallt där också? I morse fick jag skrapa rutorna på bilen!!! 1 plusgrad! Roligt :/

2009-10-13 @ 08:22:23
URL: http://parpavift.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha när vi va i boston såg vi också den strretdancen o de gjorde samma sak:D haha.. va kul!

2009-10-14 @ 04:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0