Plugghäst istället för festprisse

I eftermiddag bär det av till Silver Bay, Albany för en helgkurs tillsammans med Rebecca och 100 andra Au Pairer. Min första ansträngning till att börja bocka av de 6 credits som behövs för att vara Au Pair här. Dessutom måste de vara gjorda innan den 6 jan för min del eftersom jag ska förlänga mitt år här.. Så det börjar bli lite bråttom!

 

Kommer vara en ca 3 timmars bilfärd upp och som tur är fick jag lov att ta bilen dit. Så det blir 3 timmars qualitytime för mig och Rebecca. Har inte alls sett fram emot denna helgen, framförallt inte när alla satt och planerade sin helg här igår, men det kanske kan bli rätt ok ändå.

Vill tillägga att vi kommer bo ca en timme ifrån närmast BY! De har bett oss alla att ta med oss en ficklampa för att kunna hitta de olika byggnaderna på campus, det finns alltså inte en endaste gatulampa. Vi är omringade av berg och skog och det värsta av allt: Det finns ingen täckning på mobilen!!! Jag kommer alltså vara helt okontaktbar hela helgen. Jag är inte bitter, men önska mig lycka till! :)


Provar förresten mittbena idag. Vad tycks?

 


Kommentarer
Postat av: S

Jag gillar det baby:)

2009-10-23 @ 20:15:06
Postat av: maria

Till att börja med så tycker jag du är skithet i mittbena:D

Och jag sakanr dig en massa! I'll try my best att komma och hälsa på i sommar:)pussss

2009-10-26 @ 10:50:31
URL: http://enlindbergare.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hoppas helgkursen var kul iaf :) När det gäller mittbenan så är det kul att prova nytt men jag tycker nog du är snyggast i hellugg! Sne funkar med men jag tycker nog hellugg är strået vassare ;) Saknar dig! Puss

2009-10-27 @ 11:52:22
URL: http://charmylips.blogg.se/
Postat av: issa

skitsnygg i mittbena! haha jag bara slängde ett snabbt öga på inlägget först; läste "Dessutom måste de vara gjorda innan den 6 jan för min del eftersom jag ska förlänga mitt HÅR här.. Så det börjar bli lite bråttom!" haha tyckte de va keewl

2009-10-28 @ 01:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0