Queen of products

När Au Pairer packar sina väskor för att åka hem inser dem rätt snabbt att allt man hunnit samla på sig under ett år omöjligt kommer kunna få plats i 2 resväskor á 23kg var. Detta resulterar i att de ger bort en massa saker de inte längre behöver till sina nära och kära vilket brukar vara väldigt uppskattat bland oss vänner. Detta i sin tur har resulterat i ett hopplock av en massa produkter i olika slag för min del. "Bra att ha" saker "om i fall att" mitt eget skulle ta slut. Mitt ekonomiska Au Pair sinne sätter också in här och tänker "Vad bra, då slipper jag köpa nytt på ett tag"



"på ett tag"!? Jag vet inte hur eller om jag någonsin kommer kunna ta slut på allt det här.. det kommer väl antagligen gå vidare från Au pair generation till au pair generation..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0