SKROTA IDOL!!

Inte för att det är dåligt, inte alls. Jag är nog en av de största anhängarna, och jag har följt det över internet och kännt mig precis som hemma här borta i det stora landet. Nu har någon idiot bestämmt sig för att man inte längre ska kunna titta på avsnitten utanför Sveriges gränser. FINE, men ni hade väl i alla fall kunnat bestämma er för det från början och inte nästan halvvägs in i programmet!! Idiot. En smäll på kärften borde du ha..!

H
ar, utöver att slösa energi på Idol, bokat en himla massa igår och idag. Vi ska ju till Boston nästa helg så det blev en himla massa letande efter hotell igår och slutningen, efter ett par timmar, en bokning. Bokade sedan buss som ska ta oss dit lördag morgon! Ser riktigt fram emot vår Boston helg!!
Gissa vad jag mer har bokat!! Min hemresa!!! :D Tidigt, på morgonen den 20 december landar jag i Köpenham. Ännu tidigare på onsdag morgonen den 30 december lyfter planet tillbaka hit igen. EXITED!! Inte över tillbakaresan såklart men över ditresan!!

Idag kommer söta Anna tillbaka från en vistelse i Sverige för att nu gå och bli New Yorker. I alla fall för ett tag! Kul att någon kommer tillbaka och bryter trenden nu när alla bara lämnar känns det som..

 

 
Anna hör av dig om du ser detta. Hör gärna av dig ändå!;)


Kommentarer
Postat av: maria

hahaha! du får väll baka bullardu också:D

2009-10-07 @ 00:40:46
URL: http://enlindbergare.blogg.se/
Postat av: Anna

Erica! på lördag kommer jag! det blev massa krångel med visat! gullig du är som gör ett inlägg till mig gumman! ses i helgen! puss saknar dig!

2009-10-08 @ 20:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0