April fool!

Givetvis var inlägget igår en stor fet lögn som ingen av er tråkmånsar reagerade ens litegrann över... så det var ju dagens misslyckande! haha!

 


Idag är det ännu finare väder än vad det var igår! Eller det ska bli rättare sagt. Jag har bara på mig shorts, en t-shirt och en blazer.. Blazern kommer nog få åka av senare idag för det kommer bli ca 25 grader:D

Sitter nu redo för att åka in till stan för att möta upp Bettan och Josef för att ta oss ut till The Bronx Zoo! Ska bli superkul och ikväll väntar öl och mys på Makkes och Josefs balkong innan vi ger oss ut till KissnFly!

Är ledig pga good friday idag och ja.. det ser ut att bli en rikigt good friday!

 

Vad som gör den ännu bättre är att min keresta Rosanna kommer om bara en vecka!!!! Vi kommer ha såååå sadans kul när du är här!!:D


Kommentarer
Postat av: Mamma

Kära Erica!

Jag kan garanterad dej, att hade jag loggat in o läst din blogg igår, så hade jag bergis trott på den, med stor aprilskämts-glädje för dej! :D

O då ännu större glädje för dej att upptäcka ,vad du redan vet, att mamma är väldigt lättlurad.

Kan berätta att din kära syster lyckades lura Jonas o Daysi rejält. Hon sa till dom att hon hade bestämt sej för att skriva ut sej. O att hon bara väntade på att kunna ge beskedet till Soc. så att allt skulle kunna bli klart.

Dom gick verkligen på de, Hahaha.. Så rejält så att Jonas hade ringt o meddelat att han kom senare till det han skulle på, för att han var tvungen att ha samtal med Natha först..

När han sen hade frågat henne hur det kunnde komma sej att hon hade kommit på DEN tanken, så svarade hon: "- De e bara för att det är första april o jag inte kom på nå´t bättre."

Hon fick säga det 2 ggr innan dom fattade att det var ett aprilskämt.

Tala om ett lyckat aprilskämt.

Samma som när jag kom överens med Micke o lurade dej att jag va utanför erat träningsläger utanför Ljungby för några år sen.. Hahaha.

Faaan va kul me lyckade aprilskämt.

Det du skrev i din blogg va ju jättebra.

Du skulle inta varit så snabb me o skriva att de va ett skämt. Då hade du nog fått en hel del reaktioner.

Skönt att ni har bra o dejligt väder.

Avundas dej verkligen.

Fast vi har rätt bra här me, bara inte samma temperatur.

Ha de gott gumman. o GLAD PÅSK!!

2010-04-02 @ 16:14:12
Postat av: Staffan

Sjukt tråkigt aprilskämt, sjukt tråkigt!! gick på det när jag läste det igår och blev lite glad att du kanske kom hem tidigare...men ja, bajs på dig!

2010-04-03 @ 13:44:48
Postat av: Rosanna

Inte alls kul!

2010-04-05 @ 16:35:11
URL: http://parpavift.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0