Humor på HÖG nivå!

Det här tycker jag är så fruktansvärt kul! Skrattar så jag viker mig dubbel varje gång. Och jag har kollat på den måånga gånger...

 

Imorgon åker vi in till stan för lite mer strosande i Soho.. (var i soho i söndags men hann inte med allt för vi stack och spelade brännboll i Hoboken)

Ska även möta upp Camilla och hennes kompis Emma som också är här på besök, och åka en färja förbi frihetsgudinnan.

Har tagit in på hostel så på kvällen blir det utgång i stan. Var och om det blir bar- eller klubbrunda vet vi inte än men det blir mer spännande så!:)

På onsdag kommer två stövelstorpare vara väldigt trötta efter att vara tvungna att checka ut redan 11!
Men inte stoppar det oss inte.. Nej på onsdag blir det ännu en heldag på Manhattan med bio som avslutning hade vi tänkt:)


Kommentarer
Postat av: marianne

Va bra Erica att du tar hand om Rosanna.Se bara till sa att hon inte koper alla skor i NY.Som du vet ar det hennes stora last.Portugal har inga prickar o sant som du ser,texten ser ratt kul ut.

Skot om Er! Majan o Lasse



2010-04-13 @ 15:18:20
Postat av: Tove

hahahahahaha!!!

2010-04-14 @ 18:23:13
URL: http://tavv.blogg.se/
Postat av: Karolina

HAHAHA!! Klockrent!!

2010-04-14 @ 18:45:36
Postat av: P

Hahahahha fy fan vad kul! Kan inte sluta skratta alltså! haha

2010-04-16 @ 22:10:16
Postat av: Caroline

hahahha riktigt kul!

2010-04-18 @ 10:45:10
URL: http://snorpastina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0