Living the dream

Rosanna bara så du vet vad du har att vänta;
25 grader idag, ska bli ännu varmare imorgon och på onsdag ska det bli 28 grader!
Imorgon kommer jag jobba max 1 timme, onsdagar jobbar jag oftast inte pga att Jennifer jobbar hemifrån. Då kommer ni hitta mig latandes någonstans under solen i bikini. New Jerseys lataste Au Pair har nyss talat!

Jag hoppas, hoppas verkligen att det håller i sig!!

 

Så här ser det ut när vi spelar brännboll. Vi nöjer oss med inget mindre än att spela med manhattan skyline i bakgrunden. Så vi rullar, eller vad säger ni?;)


Kommentarer
Postat av: Mamsen förstås

Vi med våra 8 grader här. Jätteglad e man för att de äntligen blivit varmare. He he!!! O så blev man ju nerplockad direkt när man läste ditt inlägg. 20 grader mer än vi..Shit!! De suger verkligen. Hade jag haft ledigt o råd, så hade jag just nu satt mej på första bästa plan till N.J - Med bara bikinin i bagaget. ;D Hade väl varit en syn för Amerikanarna, me en blek, mullig, medelålders Svenska. LOL.. Puss gumman. Sola dej för mej me..

2010-04-06 @ 20:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0