Rosanna

Inga kommentarer om fallfärmshoppningen heller nej..? Och inget om mitt Aprilskämt om att jag bestämmt mig för att åka hem tidigare heller.. ingen..? Nej.. 

Haha vad krävs för att förtjäna era kommentarer här egentligen!? ;)


Jaja, DET ÄR OK!:)

Imorgon kommer Rosanna! Min ÄLSKADE Rosanna kommer sova här på mitt rum om 1 natt! Fantasktiskt!
Fantastiskt var faktiskt en väldig underdrift att beskriva det med..!

Jag borde komma på ett nytt ord för att kunna beskriva min lycka över att hon kommer: EXEMAGNIFIELLT!
Jag är exemagnifiell över att Rosanna kommer imorgon. Förstår ni hur glad man är då!?
Jag vet! Det är helt sjukt...!




Kommentarer
Postat av: Rosanna

SNART ÅKER JAG!!! DU SOVER, JAG FLYGER!

2010-04-09 @ 07:30:22
URL: http://parpavift.blogg.se/
Postat av: marianne

Ta väl hand om vår älskade Rosanna !

Hoppas att ni får det "kanon"

Marianne o Lasse

2010-04-09 @ 17:18:26
Postat av: Mamma

Ha det så gott tillsammans, tjejer! Njut av varenda sek. - Marianne o Lasse: Jag VET att dom kommer att ha det kanon tillsammans!

Ang "inga kommentarer"

Om du läser kommentarerna (3st) på April Fool så ser du att vi visst det har kommenterat ditt inlägg.

Ang. fallskärmshoppningen, tja , jag fick ju veta det / tel.

Puss puss .

2010-04-10 @ 08:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0