Sex, drugs and rockn'roll!

Har varit en riktigt härlig helg!

 

The Bronx Zoo i fredes var väldigt mysigt och man slutar aldrig facineras av djurens värld!
Dagens bästa: Efter att ha stått och tittat på gorillorna ett bra tag och jag äntligen lyckats få första parkett i den stora folkmassan, går ena hongorillan fram och slänger sig ner på alla fyra som på en given order och blir påsatt att den stora hangorillan! Pang på pannkakan bara, så det var bara att slänga upp kameran och börja filma. 43 sekunder varade akten, där snackar vi snabbskjut! Undrar om det räknas som amatörporr..?

Dagens citat: Josef i telefon med Filippa.

Josef: Sjukt mycket judar var där!

Filippa: Jasså, fanns dem också där? Fanns de bredvid lejonen eller..?

Efter zoo:et drog vi hem till Makke och Josef, drack lite vin på deras balkong och njöt av solen och NY skyline. Drog sedan vidare till en bar i East Village som var jävligt skön! $3 ölen och $4 drinken.. gillar vi!

Därefter gick vi till KissnFly!

Lördagen var det planerat grillparty hemma hos mig, men det blev ganska misslyckat och försenat på nästan 3 timmar så vi höll oss till stekpannan.. Men det var trevligt den lilla tiden det varade och syftet att dricka oss lite salongsberusade uppfylldes så vad mer kan man egentligen begära?

Tog oss in till stan runt 22.30 där vi tog taxi till Hudson Terrace där The Scandinavian Party hålls varje lördag av allas våran Martin, Josef och Makke! Att kalla det en sjukt bra kväll är en underdrift! Blir svårt att slå, men Rosanna jag tror vi kommer lyckas;)

Idag mådde jag precis som jag förtjänade när jag vaknade. SOM EN PRINSESSA!! :)
Tog oss ut till Hoboken och avslutade veckan med brännboll.
New Yorks utan tvekan mest hurtiga bakisgäng! Man tackar, man tackar för detta härliga gäng!


Kommentarer
Postat av: Rosanna

Klart att vi lyckas! $4 drinken är jag lite intresserad av....

2010-04-05 @ 16:36:49
URL: http://parpavift.blogg.se/
Postat av: maria

Fan Erica du får inte skriva sånt här för då längtar jag såååå!!

2010-04-05 @ 20:27:58
URL: http://enlindbergare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0