Back in business!

Förra veckan var en helvetes vecka där allt verkade vilja gå emot mig.

 

Startade veckan med en härlig lite kräksjuka som höll i sig i några dagar.

Resten av veckan satt jag insnöad och kunde inte ta bilen någonstans, vilket innebar att jag inte heller kunde ta mig någonstans då man behöver bilen vart man än ska här!

Framåt helgen stänger internet ner och först idag har det kommit igång igen. Det enda jag lyckats logga in på är msn.
I lördags (mamma bli inte orolig nu) krockade(!) jag. Nej, rättning; Någon krockade in i mig! Var på motorvägen på väg till mallet då jag får bromsa in ganska hårt för en oväntad bilkö, men som den skickliga bilförare jag är hinner jag såklart stanna utan problem.. Det lyckades däremot inte den endast spansktalande kvinnan som kör in i mig. Hon hade hunnit bromsa in rätt mycket så hon hade inte jättehög fart när hon träffade mig, men ändå så pass att hela hennes front blev totalkvaddad och så att min bil åker in i bilen framför mig..
Men bilen framför mig fick ingen skada allt (kanske ett litet märke) och min bil klarade sig utan större skador (det gjorde jag ockå förresten). Bilen fick några större repor och antagligen en smäll på avgasröret för den låter som fasen nu..
Fick vänta på polisen i en timme och lämna körkort, registrering och försäkring, sen vasr det inte mer med det!

Men som sagt.. Efter en helvetes vecka är jag nu back on track och humöret är åter på topp!! :)

Nu ska jag hämta barnen på skolan sen ikväll blir det att försöka hitta något grönt på mallet ikväll för att ha på sig på St. Patricks firandet nästa helg.. Önska mig lycka till, jag lär behöva det!


Bild från Nikki Beach i lördags. Jag och Maria!

 


Kommentarer
Postat av: natha

I mina ögon är du en kändis <3

2010-03-08 @ 15:57:24
URL: http://peloma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0