Solsken på intrång

Jag hade hoppats på sol idag men himlen är fortfarande grå.. Däremot är inte humöret så grått som det varit ett tag.

Värmen har däremot lyckats komma tillbaka litegrann nu. Och imorgon ska även solen titta förbi och värma upp ännu mer och låta oss "typiska svenskar som har humörsvängningar efter väderförändringar" - som Josef uttryckte sig igår, känna på hur det känns att få tillbaka leendet på läpparna! Jag väntar med spänning!

Igår ansökte jag till högskolan. Kännes väldigt bra och förväntansfullt att nu även jag, 2 år efter att ha tagit studenten, se ett slut på leken och början på allvaret. Låter sjukt tråkigt, men som sagt. Kändes väldigt bra!:)

Ansökte till 7 olika:

1. Sjukgymnastprogrammet i Lund

2. Sjukgymnastprogrammet i Göteborg

3. Sjukgymnastprogrammet på Karolinska Institutet, Sthlm

4. Cilvilekonomprogrammet i Lund

5. Civilekonomprogrammet i Stockholm

6. Civilekonomprogrammet i Halmstad

7. Service Management - Health Management på Lund universitet, Helsingborg

Hoppas verkligen på att jag kommer in på sjukgymnastprogrammet. Gör jag inte det så väntar jag nog med att söka till våren istället. Fick plötligt en väldig lust att börja plugga och känna på studentlivet!

Men först: New York baby! :D


Kommentarer
Postat av: Karolina

Sjukgymnast i Lund är också mitt 1:a val :)

2010-04-01 @ 16:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0