And so he was gone..

Då var prinsen på väg tillbaka hem efter 12 blixtsnabba dagar!

Känns såklart lite sorgligt att släppa iväg honom och som vanligt väldigt ensamt och tomt - som det gör varje gång någon varit här och hälsat på! Men denna gången är nog den gången som varit enklast att säga hej då; Sista gången vi blir tvungna att säga hejdå (förhoppningsvis) och denna gången är vi ifrån varandra den kortaste tiden vi varit på 1,5 år!

Vi har haft jättemysigt de dagar han varit här i alla fall så just nu får jag nöja mig med det och vara tacksam över att jag har mina fantastiska vänner här som kan fylla ut ensamheten:)

Bara 2,5 månader kvar och i vanliga fall skulle jag ha fet ångest över det, men just nu är det blandade känslor. Det jag ska göra nu är att njuta till 110% och ta vara på mina sista månader här.. så ses vi i september:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0