PMS besvär

Idag är jag på så dåligt humör, ni vet så det känns som att ingeting någonsin kommer få en positiv igen. Skönt att kunna skylla på PMS för utan anledning till mitt humör hade jag nog blivit rädd för mig själv.
Spelade tennis med Sofia imorse - gick åt helvete. Slängde racket i marken och vi var tvungna att avsluta efter 45 minuter annars hade jag nog inte haft nått rack kvar.

Till roligare saker!

Ni ska inte behöva sitta och lyssna (läs läsa) på mina beklagelser, jag har faktiskt all anledning egentligen till att vara på topp:
I lördags kom Caroline Nilsson på besök till den stora staden så i söndags mötte jag upp henne och hennes kompisar och gick ut och festade. VÄLDIGT kul att träffa henne!
Igår kom ju Victor och Rebecca på besök så jag hoppas de hör av sig så snart som möjligt så vi kan ses:D Ser jag verkligen fram emot!
Sist med inte minst kommer Staffan och hälsar på nästa lördag för att stanna i 10 dagar! Ska bli rätt underbart faktiskt att träffa min karl igen;)

Har varit lite dåligt med skrivandet på sistonde men läs min blogg via radion här också, där skriver jag 2 gånger i veckan om alla festligheter som händer i veckorna!




I love this city


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0