HEY - you look kinda cute

Har varit en mycket bra helg!!

Fredagen inleddes av ett sms av min värdpappa där han sa att jag var ledig för dagen. Det tackar vi för! Så vi åkte och spelade tennis i 2 timmar. Jag fick stryk alla tre matcherna, men det var ändå väldigt jämnt så jag är nöjd. (Trodde ni någonsin ni skulle få höra en sån mening från mig när det gäller sport och tävling? Är ganska förvånad själv..) Men innan fick jag stryk ganska överlägset och nu kan jag ändå ge Staffan en match, så där har vi väl anledningen till det!

På kvällen tog vi oss hem till Josef för förfest och därefter gick vi till Nikki Beach för ytterligare en lyckad kväll. Senare drog vi vidare till Empire Hotel Rooftop Bar.

Igår (lördag) gick vi och tittade på Lexis uppvisningsdans och efter att kollat matchen mellan England-USA gick vi ut och åt med Camilla och sen åkte vi på ett typiskt amerikanskt houseparty med beerpong, BBQ och hela köret. Var riktigt trevligt faktiskt!

Idag har vi inte gjort så mycket mer än lekt med barnen - men det tar på krafterna vill jag lova!!
Snart ska vi iväg på en bar för att käka lite och passa på och titta Tyskland-Auralien (som faktiskt redan börjat).
Ikväll blir det middag med familjen och kanske poolparty i Jersey city!


Kommentarer
Postat av: Mamsen förstås

På bilden ser nästan Staffan lite "vilsekommen" ut. Men de kan jag väl aldrig tänka mej att han var ;)

Hoppas verkligen att ni har en "wonderful time together".

LOVE MUM.

2010-06-17 @ 18:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0