Vårvecka? Vår vecka - sommarvecka!

Blir rätt dåligt med uppdateringarna såhär när man har besök.. Vill bara informera er alla om att vi har det bra och vi har försökt utforska lilla New Jersey allt vad vi kan eftersom vi inte haft mycket tid att ta oss in till stan då jag jobbat..

Har blivit Mall, minigolf, restaurangbesök, housepartys, poolhäng och en hel del tennis.. Idag vann jag för första gången!!!! WOHO, och Staffan har inte fått pikar om det på hela dagen.. Vad har hänt?! Ni får det här istället; JAG VANN, JAG VANN, JAG VANN!!! NA-na-na-na-na-na, JAG VANN!:D

 

Som Johan Glans skulle säga: "Jag är mogen."

Idag blir det fest såklart! Förfest i Hoboken sen Empire Hotel rooftop party eller Juliet.
Imorgon blir det nog bakis-poolhäng följt av ännu en utgång - Hudson Terrace där Adam Tensta uppträder.
På söndag lutar det åt vattenpark hela dagen! Kul, kul, kul!!:)

Hoppas ni får en superhelg!

Ni följer väl min blogg som Mystery Rock Chick? (klicka på rubrikerna för att läsa hela inläggen)

 
På Brooklyn Bridge

 

På Red Lobster. Ingen god mat, gå inte dit.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Naw, vad Staffan ser liten och oskyldig ut på tredje bilden:-) Stora tallriken det där.

2010-06-19 @ 14:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0