Fy skäms

Har nog aldrig suttit vid datorn så mycket som jag gjort idag.. Bokat hotell, avbokat hotell, bokat flyg, fått panik över hur mycket pengar som går, skypat, facebookat (måste man ju faktiskt ta sig tid åt) osv, osv...

Jennifer jobbar ju hemifrån idag men jag tror inte jag har haft ledigt... det har jag verkligen totalignorerat... Kände verkligen att behövde få saker gjort (bokandet av resan), men har lite dåligt samvete över det nu när klockan är halv 6 på kvällen och jag fortfarande inte erbjudit mig min hjälp. Johan Glans dilemma. Gå upp med svansen mellan benen - erbjuda min hjälp trots att det är waaay för sent egentligen.. eller.. skita i det.. lägga mig i fosterställning och hoppas det löser sig?

Vad jag däremot har gjort är att bloggat för första gången för radion.. Vet faktiskt inte rikigt var ni kan gå in för att se det, men jag säger till så fort jag vet! Publiceras imon.


BTW, heelskön kommentar av mamma förra inlägget! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0