Resebenägen

Göteborg förra helgen, London denna helgen och Paris i veckan.
Hemskt vad berest jag har blivit..

I helgen så hade vi New York/New Jersey reunion i Göteborg med en hel bunte fantastiska tjejer från USA åren: Min andra hälft Filippa Norrthon, min bästa knasboll Camilla Sjöholm, söta underbara Issa Petersson, Maria Lindberg - grannen från gamla goda tiden som blev min närmaste vän och härliga, världens enda Caroline "Bambi" Wennerberg.

Vid 14 kom jag upp till Götet och möttes upp av Filippa. Vi gick och käkade på Hard Rock på avenyn och sen gick vi hem till Pippan. Det blev förfest där hela kvällen och sen gick vi ut. Dagen efter åkte vi till Ramberget och spelade in en del roliga filmer (finns på facebook) och sedan gick vi ut och åt innan jag åkte tillbaka till Skåneland igen.



FY FAN VAD KUL DET VAR ATT TRÄFFA ER MINA UNDERBARA!! Så himla synd att Caroline Markusson och Jennifer Olofsson inte kunde komma! Då hade kvällen varit fulländad.. om man bortser från det tråkiga utestället vi gick till. Bu för det.. Kebaben efteråt var roligare.

Kommentarer
Postat av: Jen

Åh jag önskar att jag kunde varit med er ! Jag hoppas att vi ses snart igen :) Vad sägs om helgen 15-17 oktober? Puss och kraaam

2010-09-30 @ 22:14:50
Postat av: Filippa Norrthon

Kul de var att träffa alla <3

2010-10-07 @ 09:53:33
URL: http://filippanorrthon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0