Se mina nya kreationer

Min kreativa sida har plötsligt uppenbarat sig i form av smyckestillverkning. Jag och Caroline är nya stammisar på Pärlboden i Helsingborg.


Mina 2 första armband




Ett försök till ett kill-armband. Tycker faktiskt att det blev väldigt bra!

En perfekt present är det också eftersom det blir lite personligt - jag har redan gett bort 2 armband och ett halsband och båda blev väldigt uppskattade:)

Vet inte varför bilderna blev så suddiga, tydligen ville inte min kreativa sida uppenbara sig i fotografering. Jag väljer dock att skylla på kameran..

Kommentarer
Postat av: Caroline P

Affären heter faktiskt PÄRLGÅRDEN! inte boden!!

2011-02-27 @ 18:40:48
Postat av: Mamma

Jag tycker kameran brukar ta mycket bra bilder.. hehe,, Den e ju e ju min :-S Kanske den som höll i kameran va lite "skakig" på handen ;=D

2011-03-07 @ 20:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0