The swedish discount

Igår var jag på The Body Shop för att köpa en body butter. Använder de väldigt flitigt och även de är billigare här. Kom precis på rätt dag för igår släpptes den nya Duo body butter. Hälften är för torra områden och hälften är för "Normal" (vad nu klassas till normal - mindre torr antar jag).
De kostade just nu $15!! De kostar alltså över $25 i Sverige och jag kan tänka mig att den här nya varianten kan komma att vara dyrare.
Hur som helst berättade jag vad det kostar i Sverige och sa, so I might aswell take two!
Till svar fick jag: You know what, if they're that expensive in Sweden and you're just here visiting, I'll give you the third for free!
Så ut kom jag med tre burkar för $30, and thats my friend, is the Swedish discount method.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du måste va född under en "tur"-stjärna :D

2011-07-21 @ 10:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0