Where the action is

I tisdags förra veckan var jag och Oskar på Where the action is i Göteborg. Jag hade gett honom biljetter på hans födelsedag och det visade sig vara en riktigt uppskattad present - för oss båda. Under strålande sol med en lagom mjuk bris fick vi dansa och sjunga med till bland andra Sahara hotnights, The Ark, COLDPLAY, Glasvegas, Brighteyes och Brandon Flowers!
Alltså riktigt bra band och min önskan att få se Coldplay och The Killers uppfylldes på en och samma dag. (Nästan kanske man ska säga eftersom det "bara" var Brandon Flowers som var där, som är sångaren i The Killers. Han sjöng ju trots allt Killers låtar)

Hade en så himla härlig dag med min älskade Oskar!

 
Rödbrända och kära efter en dag i den starka solen!


Brandon Flowers


Coldplay

Kanske ska säga också att Coldplay var fantastiskt bra!! Helt otroligt bra verkligen!! Höjdpunkterna var Coldplay, Brandon Flowers och The Ark. Besvikelserna var Glasvegas och Paolo Nutini som båda verkade vara höga som hus och inte särskillt bra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0