Hipp hipp hurra

Har ni hört den senaste folks!?
Har ni inte det så lyssna noga nu! Rix FMs "hitvarning" och "nyhet" just nu är Jason Mraz - I'm Yours!!
Bra Rix FM, ni har verkligen lyckats med er nyhet denna gången..!



Igår var det Ps tur att fylla 20.. Mina vänner förvandlas till vuxna nu till höger och vänster tycker jag! Tur att Karolina också är sen så jag slipper vara tonåring ensam:)
Hur som helst blev kvällen väldigt lyckad! Kalaset började 17.30 hemma hos Petterssons, i samfund med mycket god mat! Fortsatte sedan kl 22.00 inne i bowlinghallen i Helsingborg.. Ja ni kan ju gissa vem som vann..
Efter min lyckade runda gick vi till Tivoli och hela vägen ner gick halva gänget och sjöng "Happy Birthday" av Stevie Wonder.. Ja, Erica det är kastet man får stå när man sätter igång en trallvänlig låt. Mitt syfte var ett sjunga den ett par gånger.. kanske max 4. Eftersom vi endast kan refrängen fanns det en stor risk att bli upprepande.. Många verkade strunta i det!
Tack för igrå det var trevligt :)
"Lite bilder kanske?" 

image35


image37
Amanda och Natta

image38
Amanda

image39
P & Jag

image40
Elin och Amanda

Kommentarer
Postat av: Karolina

:) och när VI blir 20, fy fan vilken jäääla fest vi ska ha!!! Får kanske börja skicka ut inbjudningarna nu :D!

2008-04-07 @ 19:11:19
URL: http://hemmafruutanman.blogg.se
Postat av: Karolina

HAHA "lite bilder kanske?"

2008-04-07 @ 19:12:39
URL: http://hemmafruutanman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0