Låt mig vara ifred när jag pumpar!

Det är så typiskt äldre gubbar att lägga sig i när man är och tränar på gym.. och jag hatar det!
De kan påpeka alltifrån hur jag utför mina övningar till att de vann SM i tyngdlyftning 1973.. De kan stå hur länge som helst och skryta om alla tävlingar de en gång vunnit. Jag bryr mig inte!! Låt mig utföra mina övningar som jag vill, för jag tror jag väljer att lita på min sjukgymnast, och snälla jag är absolut inte intresserad av dina bragder så låt mig få slippa stå och lyssa och låtsas som att jag är intresserad. Jag kom för att träna!
Sist var det en gubbe som sa till några yngre killar: "jag kan visa er en bra magövning. Det är den bästa man kan göra för att träna magen, men man måste vara riktigt stark. Det är inte många som klarar av den.." Och gubben lägger sig ner och fixar övningen lätt som en plätt!
Nemen grattis, du måste vara riktigt, riktigt stark! Vill du ha en applåd också..?

Kommentarer
Postat av: Carl

Ja, Annika vet vad hon pratar om!! Jävla gubbe =P

2008-04-25 @ 20:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0