Ett sånt där inlägg som inte har någon självklar rubrik..

Ibland tycker jag nästan att det är lite jobbigt att sitta i bilen vid ett rödljus, i tron om att alla andra förare runt omkring mig stirrar rakt in i bilen på mig! Blir nervös och känner ett tvång av att jag måste pilla på något och låtsas byta radiokanal fastän det inte finns någon bättre kanal än p3.
Med p3 på tal vill jag påpeka att det är så förbaskat skönt med en radiokanal som spelar lite andra låtar än alla andra jädra BWO och Alkazar-kanaler. Jag blir skogstokig om jag får höra Jason Mraz eller Takida en enda gång till!



Maskinen - Segertånget
Bra festlåt som får en på gott humör. Brukar spelas på p3. Var annars..

Kommentarer
Postat av: Carl

Utan p3 vore livet inte värt att leva.. typ =) Bra låt ja, läste faktiskt så sent som idag att Maskinen e Afasi (från Afasi & Filthy) sidoprojekt.. Det va en liten överraskning för mig..

2008-08-15 @ 23:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0