Just det!

Imorgon flyttar fan jag! Jag, mamma och Natha flyttar till Helsingborg. Till Dalhem i en väldigt trevlig lägenhet faktiskt. Tänkte bara säga det för det har jag inte lyckats komma ut med riktigt ännu.. Men nu vet ni!
Tråkigt att inte längre vara Ängelholmare för jag trivdes så himla bra här, men det ska ändå bli rätt kul att flytta tillbaka till Helsingborg igen..
Blir ju inte kvar så hemskt länge eftersom det bär av till USA för min del snart. Tror jag har hittat min familj nu. De finns också i New Jersey precis som den förra. Det ser ut som att jag åker någon gång i mars nästa år. Mer information kommer..

Kommentarer
Postat av: Tove

vad kul att du kommer tillbaka till hbg =) var någonstans i new jersey bor din familj? ses snart puss

2008-12-12 @ 17:26:42
URL: http://tavv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0