Modell för en dag

Har varit i Malmö idag på en photoshoot  och måste ju säga att det här var mitt stora genombrott! Fick en massa beröm och ett gäng kläder med mig hem!! Fick en bokning i Stockholm nästa helg också...

Jag ljuger.. var på nåt sånt här "modell för en dag"-grej som jag blev inbuden på av Jocke och jag fick ta med mig egna kläder dit och betala 800 jävla spänn för tre bilder!! Sorgligt att jag köpte det va... Fick i alla fall gratis stajling av make up och hår!:)
Var där tillsammans med Jocke, Rosanna och Staffan och hur anti jag än må låta var det faktiskt väldigt kul och bilderna blev väldigt bra tycker jag:







Och så älskling:




Visst är han fin..

Nu ska vi äta lövbiff med smält vitlökssmör på med klyftpotatis och bearnaisesås! MMMMMMMMMMM!
(ja jag fick hämta förpackningen för att stava bearnaisesås rätt..)

Kommentarer
Postat av: Bobbo

Skitfina bilder! Lätt värt 800! Pengarna glömmer du snabbt men bilderna finns alltid kvar! PEeTiSkAsHeLL

2008-12-19 @ 19:37:06
URL: http://labox.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, det e ju tur att inte alla kan bli modeller!STAFFAN! men du Erica e jättesöt!

2008-12-22 @ 00:45:41
Postat av: staffan

Den som skrev det senaste inlägget har säkert ett urtråkigt liv, inga vänner och inget vidare utseende. Personen i fråga är antagligen inte så omtyckt heller!

2008-12-23 @ 12:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0