Låt mig få fullfölja "julhysterin" utan era klagomål

Nu kring juletid finns det alltid de glädjedödare där ute som menar att allt kring julen är bara stress, stress, stress och allt handlar om pengar och julklappar och det är en sån otrolig "julhysteri", som de så fint kallar det. Allt och alla springer omkring som yra höns                 <-- yra höns
för att hitta den perfekta julklappen och det är patetiskt tycker dem och bla. bla. bla..
Varje år får vi se kolumner, kröniker, artiklar, debatter om denna julhysteri och varje år tycks dessa deppiga satans människor tro att detta fenomen är något nytt och just ordet julhysteri är ett ord de kommit på alldeles själva (verkar de tro) för att förklara denna jäktiga högtid, trots att vi som sagt får höra om det      v a r j e  s a t a n s  j u l. . .
Va fan! Ni borde väl vara vana vid detta laget!? Det är så det går till på julen nu för tiden! Deal with it och sluta klaga! Låt oss vara hysteriska i denna hysteriska högtid med våra hysteriska familjer! Vad är det som stör er så mycket kring det??
Det råkar faktiskt till och med vara så att jag gillar det. För att det just är en del av julen och inträffar en gång om året..
Så håll ert tråkiga tyckade för er själva och skriv om något nytt. För jag är ledsen.. Har hört det så många gånger förr men bryr mig fortfarande inte.
När ni börjar prata om Julrea-hysterin då kan vi börja snacka..

Kommentarer
Postat av: Carl

hahaha, gillar verkligen den där pilen till bilden..

2008-12-05 @ 19:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0